• Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki Klient ma możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny. Klienci, którzy chcą odstąpić od umowy muszą poinformować o tym Sklep wypełniając formularz i wysyłając go na adres Sklepu wraz z zakupionym towarem. Po otrzymaniu zwracanego towaru Sklep dokona zwrotu kosztów na konto bankowe z którego dokonana została płatność. Zwrócony zostanie koszt towarów oraz koszt ich dostawy (wg. najtańszej dostępnej opcji) o ile klient koszt dostawy poniósł w momencie zakupu. Zwracający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów (czyli koszt odesłania zwracanych produktów do Sklepu). 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) opakowania zwracanych produktów muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany. Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas transportu, tak aby nie uległy zniszczeniu.

Reklamacje

W sytuacji, gdy Klient uzna, że zakupiony towar nie jest zgodny z opisem, został uszkodzony podczas transportu, bądź też pragnie go zareklamować z jakiegokolwiek innego powodu może to zrobić kontaktując się niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze Sklepem. Prosimy o dokładne opisanie powodów dla których towar zostaje zareklamowany oraz, w sytuacji jeśli produkt uległ zniszczeniu podczas transportu, o załączenie protokołu szkody z przewoźnikiem oraz dokumentacji fotograficznej na której widać zniszczenie.